X

Bulevardul 15 Noiembrie nr. 102 - Brasov, Romania +40 755 49 85 24 office[@]ideeaone.ro

impress the world with something different now

servicii creative

din proiectele noastre

servicii creative

logo

Logo-urile sunt un ansamblu format dintr-un set de caractere cu rol descriptiv cum ar fi numele unei firme, al unui produs, cuvant s.a.m.d. si un insemn grafic ce simbolizeaza o idee sau un concept promovat. Logo-urile ajuta la identificarea unui business, a unei organizatii sau chiar si al unui produs, fiind prezente pe etiche, bannere, facturi, carti de vizita si multe altele.

branding & identitate vizuala

Productivitatea unei firme este influentata de forta de atragere a clientilor si actiunile desfasurate pentru a-i pastra. Consumatorii trebuie sa asimileze experiente pozitive si sa le coreleze cu bradul, iar identitatea sa fie usor inteleasa de catre consumatori. Brandul si identitatea vizuala, alaturi de logo, reprezinta trei elemente care stau la baza construirii credibilitatii in mediul business.

Brandul are rolul de a diferentia o afacere fata de concurenta si de a ajuta consumatorii sa identifice mai usor un produs sau serviciu. Un brand trebuie sa garanteze calitate si sa confere incredere consumatorilor.

Identitatea vizuala are rolul de a intari indirect credibilitatea unei intreprinderi. Este constituita din elemente vizuale care reprezinta afacerea respectiva, cum ar fi logo, carti de vizita, pliante si brosuri, site-uri, produse si ambalaje etc.

afise, postere

Afisele au rolul de a se imprima in memorie si de a crea o imagine ce are contact cu percepria senzoriala a unei persoane. Acest lucru poate conduce spre o actiune instinctiva si imediata, spre satisfacerea nevoilor de consum.

Posterele sunt extrem de eficiente, in special daca sunt localizate unde trebuie si transmit un mesaj bun. Posterele se plaseaza de obicei pe exteriorul cladirilor, in zone cu trafic intens si in locuri populate.

design de ambalaj & packaging

Putini au timp sa citeasca descrierea sau alte informatii despre produse atunci cand merg la cumparaturi. Oamenii in general cumpara produse pe care le-au mai cumparat si atunci cand incearca ceva nou este fie in urma unei recomandari, reclame sau... ambalaj. Un ambalaj bun va vinde intotdeauna produsul, deoarece transmite potentialului cumparator multe informatii intr-un timp scurt. un ambalaj atractiv inspira profesionalism, calitate si incredere.

copywriting

Copywriter reprezinta o persoana care creaza diferite texte pentru a vinde anumite servicii sau produse. Un copywriter este ceva mai mult decat un scriitor de continut. Acesta trebuie sa stie cum sa motiveze consumatorii sa cumpere sau sa isi formeze o parere buna despre produsul sau serviciul promovat, prin prezentarea beneficiilor, insa fara sa exagereze. Folosind toate mijloacele de comunicare scrisa, o astfel de persoana trebuie sa detina o putere mare de convingere si de creativitate.

Servicii Creative